Serviceabonnement

Beskrivelse
Serviceabonnementet hos Thorsen-Teknik inkluderer 1 stk. årlig software opdatering af 1 sæt. Antenne/konsol, samt et funktion tjek af det pågældende GPS-anlæg. Serviceabonnementet inkluderer ikke andet eksternt tilkoblet udstyr (f.eks. Sektion- og variable tildeling styring) og der tages udgangspunkt i en kørende enhed pr. abonnement, hvis anlægget kan sidde på mere end 1 enhed regnes de enheder for ekstra kørende enheder.
Abonnenten kan tilgå gratis telefonsupport i normal åbningstid og opnår herudover favorable priser på telefonsupport uden for normal åbningstid (se mere nederst i dokumentet).
Abonnenten får herudover mulighed for at deltage på et årlig kursus, tema og netværksdag inkl. bespisning mm. Der må på den årlige kursus, tema og netværksdag deltage en person pr. abonnement/enhed, som afholdes hos Thorsen-Teknik 
Ved opdatering/ funktion tjek af GPS-anlæg, skal alle enheder være til rådighed samme sted/tid, ellers vil der være en ekstra betaling for yderlig kørsel. Tidspunkt for opdatering/ funktion tjek er noget Thorsen-Teknik råder over, dog i samråd med kunden. Opdatering/ funktion tjek vil blive udført sammen, og kan blive udført af enten Thorsen-Teknik eller servicepartner.
Hvis der findes fejl/mangler ved funktion tjek, kan disse udbedres på timeløn i samråd med kunden. 

 


Fordele 

• Opdatering af konsol/antenne

• Servicetjek

• Backup af data

• Adgang til kursus

• Gratis telefonsupport i åbningstid

• Fordelagtige priser 

 

 

Åbningstider 

Mandag 07.30 – 16.00

Tirsdag 07.30 – 16.00

Onsdag 07.30 – 16.00

Torsdag 07.30 – 16.00

Fredag 07.30 – 14.15

Lørdag Lukket

Søndag Lukket 


**Der tages forbehold for helligdage 

 

 

Serviceabonnementer 

• Årlig omkostning er 2995DKK for et abonnement

• Ekstra kørende enheder kan tilkøbes for et årligt tillæg på 1495DKK pr. enhed.

• Telefonsupport er gratis inden for åbningstid

• Telefonsupport uden for åbningstid 542,5DKK pr på begyndt time *

• Ekstra deltager til den årlige kursus, tema og netværksdag 195DKK pr. deltager

• Rejsetid 347,5 DKK ex moms pr påbegyndt time for ud- og hjemrejsetimer ved ikke bro faste ø’er (startpunkt Søndergården 32)

• Opdatering af eksternt tilkoblet udstyr er på timeløn 695DKK 

 

 

Ikke-serviceabonnementer

• Telefonsupport i åbningstid 173,75 pr. påbegyndt kvarter. *

• Telefonsupport uden for åbningstid 1085DKK pr. påbegyndt time *

• Deltagelse på den årlige kursus, tema og netværksdag 495DKK pr. deltager .

 

 

Handelsbetingelser
Abonnementsaftalen er aktiv ved underskrivelsen af denne kontrakt og har en løbetid på 12 måneder. Aftalen fornyes automatisk efter 12 måneder, hvis anden aftale ikke foreligger. Ønskes aftalen opsagt skal dette ske ved en skriftlig opsigelse fra en af de berørte parter. Der er 14 dages binding på abonnementet og eventuelle restbeløb refunderes ikke. ThorsenTeknik tager forbehold for trykfejl og samfundsbasserede pris-korrigeringer. Prisændringer varsles individuelt mindst 20 dage inden ikrafttrædelse. Abonnenten har derfor mulighed for at genoverveje aftalens grundlag.   
• Abonnementer oprettet 1. kvartal bliver faktureret omkring 20. januar. • Abonnementer oprettet 2. kvartal bliver faktureret omkring 20. april. • Abonnementer oprettet 3. kvartal bliver faktureret omkring 20. juli. • Abonnementer oprettet 4. kvartal bliver faktureret omkring 20. oktober.
Vi har i vores system noteret underskrift datoen og abonnementet vil derfor være aktivt til samme dato efterfølgende år. Dvs. at et abonnement, som er oprettet d. 17/03-2019 er aktivt til d. 17/03-xxxx.